Uppehåll från 100 % i höst

Jag har fått många förfrågningar om varför jag inte har några inlägg med veckomatsedel i 100% tidningen nu.
Det beror på att jag inte kunde skriva hela hösten/terminen. Skall operera min karpaltunnel, hand-/handled, under senare delen av hösten och behöver då vila från alla tunga lyft.
Men om allt går enligt planerna så återkommer jag efter jul, på det nya året:)
Kommer ändå att lägga in recept här på bloggen när jag har något nytt att komma med, så fortsätt titta in för mer inspiration!
Ha en skön höst!
Tina
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hundraprocentrecept.blogg.se

Här kommer ni hitta recepten på maten som finns som inspiration i tidningen 100% Östersund.

RSS 2.0