Skrot!

Nä det blev ingen Guldkossa till Guldkusten. Vilken tur att det finns fler förskolor som jobbar bra med mat och matglädje runt om i landet, tänker jag då:) För utan att vara det minsta skrytig eller högfärdig så vet jag att vi jobbar fantastiskt bra på vår förskola! Och det kommer vi fortsätta att göra och utveckla:) vare sig vi får en guldko eller inte. Fast lite kul hade det allt varit att gå ett snäpp längre:) Men bland de 10 bästa av 300 får vi vara jättenöjda med:)
Nä, nu tar jag mig en jätteskål med glass och tröstäter:) Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hundraprocentrecept.blogg.se

Här kommer ni hitta recepten på maten som finns som inspiration i tidningen 100% Östersund.

RSS 2.0