Dumlechokladbollar

 
Eftersom att jag är "en-handad", kind of...så är det perfekt med bakkunniga barn som gärna hjälper till!
Pelle och jag gjorde Dumlechokladbollar till lördagsgotta idag. Vårt grundrecept på Chokladbollar hittar du här!
Sedan choppar du Dumlekolor i små bitar.
Och choppa, det kan jag inte med vänster hand kan jag säga:) 
Så Pelle choppade, rullade och tränade matte! Perfekt att träna matte när man bakar och lagar mat. Här blev det mest tvåans tabell eftersom vi dubblade receptet:)
Jag satt mest på en stol och vevade runt bollarna i kokos.
Voilà!! Supersmarr blev det!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hundraprocentrecept.blogg.se

Här kommer ni hitta recepten på maten som finns som inspiration i tidningen 100% Östersund.

RSS 2.0